Forum
            RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

RejestracjaRejestracja
 ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
  Filmy [temat ogólny] 
Autor Wiadomość
OLEK
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   Filmy [temat ogólny]




Dołączył: 03 Sie 2004
Skąd: Z kraju nad Wisłą
A wiec zakladam temat o filmach bo niewiem czy wszyscy wiedza (ja reklam o tym filmie nie widzialem wiec wiecie)

Dzis na tvp 1 o 22:30 jest film Dzien swira

Jutro w poniedzialek na polsacie American Pie

 
 
Janek
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 06 Maj 2004
Skąd: Nevendaar
Ogladal ktos wczoraj Dragonfly (Znamię po polskiemu)? Nie liczylem na nic wielkiego zalaczajac tv, ale okazalo sie, ze to calkiem fajowy film. Bardzo sie wczulem w klimat, momentami myslalem, ze popuszcze w gacie:) a glowny watek tego filmu mnie niezle zdolowal.

_________________
Twórczość żony (czasem i moja):
http://www.photoblog.pl/alterspace

http://www.last.fm/user/jankomuzykant/
 
 
eFunia
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 02 Lut 2005
Skąd: 100lica ruleZzZzZ :)
Janek napisał/a:
Ogladal ktos wczoraj Dragonfly (Znamię po polskiemu)? Nie liczylem na nic wielkiego zalaczajac tv, ale okazalo sie, ze to calkiem fajowy film. Bardzo sie wczulem w klimat, momentami myslalem, ze popuszcze w gacie:) a glowny watek tego filmu mnie niezle zdolowal.


Racja. Film pierwsza klasa. Chociaż mam nauczkę na przyszłość: NIE OGLĄDAĆ GO, GDY SAMA SIEDZĘ W DOMKU ;) Autentycznie, bałam się jak cholera ;)

 
 
 
Janek
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 06 Maj 2004
Skąd: Nevendaar
Ja ogladajac go siedzialem rowniez przy komputerze, wiec troche mi z tego filmu ucieklo (bardzo malo, ale zawsze cos, i ten szum komputera przeszkadzal troche), ale w paru miejscach sie niezle przestraszylem. Kolejny film zaserwowany przez tvp, ktory mi sie bardzo spodobal, mimo iz nie oczekiwalem po nich niczego wielkiego. Wczesniej Miasto Aniolow mi sie bardzo spodobalo. Dziwne, ze oba sa dolujace.

_________________
Twórczość żony (czasem i moja):
http://www.photoblog.pl/alterspace

http://www.last.fm/user/jankomuzykant/
 
 
Videl
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   


Gość

Ostatnio oglądałem Człowieka w Ogniu - film naparawdę wybitny, polecam go wam bardzo ! Naprawdę ciekawa akcja, na prawdziwych faktach, dobra obsada i świetnie film trzyma w napięciu ! polecam. A najbardziej bałem się po The Ring'u pierwszej części. A druga to już beznadzieja bazuje jedynie na sukcesie jedynki. Ale i tak można obejrzeć. A wogle to oglądając go to się ze śmiechu coca colą oblałem naprawdę czasem jest filmik śmieszny.

 
 
eFunia
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 02 Lut 2005
Skąd: 100lica ruleZzZzZ :)
hehe , to ja byłam jeszcze lepsza!! Zrobiłam sobie maraton przy dobrym, francuskim winie i zgaszonym świetle! Tylko ja, wino i telewizor ;)

Jednak to niesamowite, co film może zrobić z psychiką człowieka...

 
 
 
Conqueror
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   




Dołączył: 28 Paź 2004
Skąd: REDA
Hehe to miło, dzisiaj właśnie wypożyczyłem Człowieka w ogniu an dvd i za 15 minut idę oglądać :D

 
 
 
eFunia
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 02 Lut 2005
Skąd: 100lica ruleZzZzZ :)
A ja niedawno oglądałam "Love story"... Osobiścię wolę książkę, ale film także był całkiem niezły.
Może ktoś oglądał? Niby romansidło, ale z klasą...

 
 
 
Wodzynek
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2005   





Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Łęczyca (Hell)
Ostatnio wybrałem się ze szkołą na film z Richardem Gerem i Jennifer Lopez "zatańcz ze mną" Przesympatyczna komedia, która jak na początku myślałem miała okazać się nudna. Nigdy nie podchodziły mi jakoś tego typu filmy, a tu nagle bęc. Polecam każdemu kto chce się troszkę pośmiać i nauczyć się tańca :)

_________________
 
 
 
Adacho vel. Jeż Mozdzierz
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   





Dołączył: 28 Paź 2004
Skąd: Z wystarczajaco daleka
zatańcz ze mna? mnie tam film wogóle nie poruszył. ze szkoła byłem na tym kiedyś. jakoś mi tak przeleciał ten film i niezabardzo mnie sie spodobał. choć nie powiem postać tego czarnego puszystego była bardzo sympatyczna

 
 
 
Anonymous
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   


Gość

Ewa w przyjaciolce czy tam claudii bedzie lalka na vcd 8)

 
 
eFunia
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   





Dołączył: 02 Lut 2005
Skąd: 100lica ruleZzZzZ :)
kszaq napisał/a:
Ewa w przyjaciolce czy tam claudii bedzie lalka na vcd 8)


Hihihi, o "Laleczce" Drogi kszaq już dawno zapomniałam!!!!!!!!! ;P
Miałam z niej zaliczenie i dzieje Wokulskiego i Panny Izabeli Łęckiej mam już DALEKO za sobą :D Za to jutro będę tonąć w "Potopie" :( (jedynek chyba ;P)
Zostało mi dokładnie 836 stroniczek :D A czasu niewiele, ojjj niewiele ;) Tak więc noc z Kimiciem się zapowiada ;) ciekawe tylko co na to Oleńka... ;)

No nic, ale dzięki za informacje :) Pozdrawiam.

_________________
ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE NA MOJE AUKCJE!!!!
http://www.allegro.pl/sho...pe=fb_recvd_all
 
 
 
terpi
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   


Gość

Ja ostanio widzłem Ring 2 i powem ze zawiodm się. Liczyłem ze bedzie straszniejszy od fenomenalnej jedynki, a tu dostałrm sredno traszny film z nieudanymi efektami specjalnymi :(

 
 
Anonymous
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   


Gość

eFunia napisał/a:
kszaq napisał/a:
Ewa w przyjaciolce czy tam claudii bedzie lalka na vcd 8)


Hihihi, o "Laleczce" Drogi kszaq już dawno zapomniałam!!!!!!!!! ;P
Miałam z niej zaliczenie i dzieje Wokulskiego i Panny Izabeli Łęckiej mam już DALEKO za sobą :D Za to jutro będę tonąć w "Potopie" :( (jedynek chyba ;P)
Zostało mi dokładnie 836 stroniczek :D A czasu niewiele, ojjj niewiele ;) Tak więc noc z Kimiciem się zapowiada ;) ciekawe tylko co na to Oleńka... ;)

No nic, ale dzięki za informacje :) Pozdrawiam.




No ale Lalke dla przypomnienia sobie kupisz :D

 
 
eFunia
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   





Dołączył: 02 Lut 2005
Skąd: 100lica ruleZzZzZ :)
kszaq napisał/a:
No ale Lalke dla przypomnienia sobie kupisz :D


No chybaże w roli Wokulskiego moje oczka ujrzałyby Kevina Costnera ;)
To wtedy może, może... Tfu! Co ja gadam (a raczej piszę!)!!! Oczywiście, że byłabym pierwsza w kolejce do kiosku! ;)

Pomarzyć zawsze można... ;)

_________________
ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE NA MOJE AUKCJE!!!!
http://www.allegro.pl/sho...pe=fb_recvd_all
 
 
 
xyz
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   





Dołączył: 29 Kwi 2004
Skąd: Kraków
terpi napisał/a:
Ja ostanio widzłem Ring 2 i powem ze zawiodm się. Liczyłem ze bedzie straszniejszy od fenomenalnej jedynki, a tu dostałrm sredno traszny film z nieudanymi efektami specjalnymi :(


ostatnio ja też byłem z naszą ekipą na tym czymś :] przez cały horror prawie non stop się smialiśmy ;) żadnej ciekawej tresci w tym filmie nie było :P

_________________
 
 
 
Videl
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   


Gość

Hehe a ja wypżyczyłem sobie dzisiaj Rezident Evil 2 i za piętnaście minutek idę oglądać A wogle to jedynka była maksymalnie wypasionym filmem więc tym chętniej obejrzę 2...

 
 
OLEK
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2005   




Dołączył: 03 Sie 2004
Skąd: Z kraju nad Wisłą
A oglądał ktos film Hitch ?
Naprawde jak nie to polecam w sumie to komedia ale wątek miłosny przesuwa sie przez caly film :wink: (nawet kilka watkow) normalnie w niektorych momentach mozna sie usmiac :D
Ale ten film po prostu jest fajny

 
 
FurryPiter
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   Re: filmy [temat ogólny]





Dołączył: 11 Gru 2004
OLEK napisał/a:
A wiec zakladam temat o filmach bo niewiem czy wszyscy wiedza (ja reklam o tym filmie nie widzialem wiec wiecie)

Dzis na tvp 1 o 22:30 jest film Dzien swira

Jutro w poniedzialek na polsacie American Pie


Dzien Swira ogladalem


MAM residenta evila 2 edycje kolekcjonerska :D

 
 
 
Anonymous
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   


Gość

Ja czekam jeszcze tydzień i bede miał "Wzgórze złamanych serc". Jest to bardzo fajna komedia wojskowa z fajnymi dialogami :D
polecam !

 
 
Gość
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   



18 kwietnia prawdopodobnie w Przekroju dadzą Super Size Me. Nie wiadomo tylko czy DVD/VCD. Od siebie film bardzo polecam, można się naocznie/nausznie przekonać co się stanie po miesiącu "mc diedy" :) A dziś lecę do kiosku poszukać Gali Filmowej, później zdam sprawozdanie "z czym to się je" i czy można to bez wstydu kupić :)

 
 
Triste Cordis
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   





Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Podlasie
Anonymous napisał/a:
18 kwietnia prawdopodobnie w Przekroju dadzą Super Size Me. Nie wiadomo tylko czy DVD/VCD. Od siebie film bardzo polecam, można się naocznie/nausznie przekonać co się stanie po miesiącu "mc diedy" :) A dziś lecę do kiosku poszukać Gali Filmowej, później zdam sprawozdanie "z czym to się je" i czy można to bez wstydu kupić :)

Ups...nie zalogowalem się. :oops: To coś to ja pisałem :)
A propos amerikańskiej wersji Ring 2 - zawiodłem się na nim :( . Scena z jeleniami ubawiła mnie lepiej niż niejedna komedia- ech te ich spojżenia. A na gdy już tak wszystkie stały na drodze wyglądały jak by mówiły "papa" :mrgreen: Z horrorów, które mnie ustatnio wystraszyły polecam obie "Klątwy". Dwójki z tego co wiem nie ma u nas na dvd więc pozostają wersje legalne inaczej. A szkoda bo chciałbym to mieć na DVD. W sequelu jest kilka scen, które raczej rozśmieszą niż straszą ale znakomita większość to typowy japoński horror [a nie komedia ;) ] - a te potrafią mnie naprawdę mocno nastraszyć :)
Jedynka jak na razie ma u mnie pierwsze miejsce - oglądałem to to, w nocym w pustej chacie na zestawie 5.1 - skutek? Palpitację serca przez jakies 8/10 filmu :) A wrócę na chwilę do The Ring. Jeśli ktoś chciałby The Ring 0 może zajrzeć tutaj:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49355742
Ech a ja wczoraj wydałem kasę :evil:

_________________
Dawniej "djsound"
O grach i filmach
Ostatnio zmieniony przez Triste Cordis Wto 26 Kwi, 2005, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Gość
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   



xyz napisał/a:

ostatnio ja też byłem z naszą ekipą na tym czymś :] przez cały horror prawie non stop się smialiśmy ;) żadnej ciekawej tresci w tym filmie nie było :P

Bez przesady początkowe sceny aż do paradoksalnej sceny z jeleniami są dobre potym film się stacza.
Ja wczoraj wiecozrem obejżalem "milczenie owiec" i ten film mnie ne zawiudł miał taki fajny mroczny klimacik tym bardziej że skonczyłem oglondac coś po północy. Aż się dziwie że nie zrobili na tej podstawie gry, tylko co za gatunek mugł by to byc, albo coś koło Ridicka albo jakaś przygodówka, bo inaczje nie da się odzorowac tego klimatu.

 
 
terpi
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   


Gość

xyz napisał/a:

ostatnio ja też byłem z naszą ekipą na tym czymś :] przez cały horror prawie non stop się smialiśmy ;) żadnej ciekawej tresci w tym filmie nie było :P

Bez przesady początkowe sceny aż do paradoksalnej sceny z jeleniami są dobre potym film się stacza.
Ja wczoraj wiecozrem obejżalem "milczenie owiec" i ten film mnie ne zawiudł miał taki fajny mroczny klimacik tym bardziej że skonczyłem oglondac coś po północy. Aż się dziwie że nie zrobili na tej podstawie gry, tylko co za gatunek mugł by to byc, albo coś koło Ridicka albo jakaś przygodówka, bo inaczje nie da się odzorowac tego klimatu.

 
 
Anonymous
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   


Gość

Anonymous napisał/a:
18 kwietnia prawdopodobnie w Przekroju dadzą Super Size Me. Nie wiadomo tylko czy DVD/VCD. Od siebie film bardzo polecam, można się naocznie/nausznie przekonać co się stanie po miesiącu "mc diedy" :) A dziś lecę do kiosku poszukać Gali Filmowej, później zdam sprawozdanie "z czym to się je" i czy można to bez wstydu kupić :)




Najprawdopodobniej na vcd
a w maju wkrotce 21 gramow w vivie

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


   130x40


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2001-2013 Markolf.pl